Okres zimowy:

  • 2 pary butów sportowych plus 1 para butów trekkingowych (najlepiej wodoodpornych)
  • 3 pary odzieży treningowej (bluza i spodnie, dres). Zachęcamy by nie zabierać rzeczy drogich gdyż niektóre ćwiczenia, zwłaszcza w okresie zimowym, będą wiązały się z pobrudzeniem ubrania.
  • 7 par ciepłych skarpet zimowych – minimum jedna para na dzień. Zachęcamy do zabrania większej ilości nawet 12-14 par.
  • Przynajmniej 1 kurtka przeciwdeszczowa i spodnie przeciwdeszczowe (gore-tex, waterproof, termoactive itd.)
  • Ciepła odzież jak polar, kalesony, leginsy itd.
  • Przynajmniej 7 sztuk koszulek (t-shirt lub inne według uznania)
  • Bielizna – minimum komplety na 7 dni.
  • Bielizna ciepła, zimowa – wedle uznania i przewidywanych warunków pogodowych.
  • Czapka
  • Rękawice zimowe. Można wziąć różnego rodzaju rękawiczki treningowe.
  • Bidon na wodę
  • Shaker do odżywek
  • Przybory toaletowe
  • Ręcznik pod prysznic oraz 2 ręczniki do treningu
  • Ubrania na czas między i po treningu oraz na wieczorne wykłady
  • Klapki pod prysznic i kapcie do pokoju
  • Dla kobiet: biustonosz sportowy i w miarę możliwości damska bielizna sportowa.
  • Notatnik i długopis na wieczorne wykłady i prezentacje.
  • To wszystko co uważasz że będzie Ci potrzebne lub zwykle zabierasz ze sobą na wyjazdy.

Jeśli czegoś zapomnisz pomożemy Ci kupić daną rzecz na miejscu.